Ferrada Sesué-Castellaso
2 novembre de 2007: només els dos adults

Sesuè, Osca, un petit poble al costat de Benasc. Petit però amb una ferrada, dita del Castellaso, que està qualificada com de nivell mitjà en algunes webs encara que s'han de passar alguns trams extraplomats. La van fer la Pilar Sales i el Miquel Anton el pont de l'1 de novembre. S'ho van passar molt bé.

L' accès es fa desde la nacional que puja a Benasc. És millor entrar per la desviació Sesue-nort al costat d'un càmping. Allà mateix ho indica: seguir la pista i desprès de dos curves agafar un trencall a l'esquerra (també hi ha cartell) fins que trobem de seguida que hem de deixar el cotxe, s'acaba el camí. Hi ha molt poc espai. Continuem el corriol que ens portarà al començament de la ferrada.

Tota la ruta és pot fer en una o dues hores si comptem el descens fàcil i evident d'uns 25 minuts aproximadament.

La ferrata te dos extraploms però no son molt heavys. Un consell, estirar al màxim els braços en tot moment, fa que no malgastis les teves forçes. Hi ha tambè un desplaçament una mica complicat però es passa sense massa dificultat. Això es tot, a disfrutar de l'activitat.